Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Τις αφήνω και φεύγω.

 
 Άγριες ορχιδέες στην αυλή.

  
Περιμένω ένα χρόνο να ανθίσουν και τις παρατηρώ κάθε μέρα.
Τώρα που είναι γεμάτες μπουμπούκια και αρχίζει η ανθοφορία...

  
...τις αφήνω και φεύγω.  Θα μείνετε να τις δείτε ή...

  
 ...θα έρθετε μαζί μου.




Δείτε και μία συνομιλία του Θεού με τον Γαβρίλο.



Οι αρετές του Έλληνα...
  • Όταν ο Θεός δημιούργησε τα έθνη, έδωσε στο κάθε έθνος από δύο αρετές. 
  • Έτσι, έκανε τους Αμερικάνους.  
    • τακτικούς και 
    • νομοταγείς,

  • τους Γερμανούς 
    • αποφασιστικούς και 
    • μελετηρούς,

  • τους Ιάπωνες 
    • εργατικούς κι 
    • υπομονετικούς.

  • Για τους Έλληνες είπε: 
    • θα είναι έξυπνοι
    • τίμιοι και
    • θα δουλεύουν στο δημόσιο.
  • Όταν τελείωσε τη δημιουργία του Κόσμου τον πλησίασε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ και του είπε:
  •  
    • Κύριε, έδωσες σε όλα τα έθνη από δύο αρετές αλλά στους Έλληνες έδωσες τρεις.
    •  
    • Αυτό θα τους κάνει πολύ ισχυρούς και θα διαταράξει τις ισορροπίες πάνω στη γη.
    •  

  • Έχεις δίκιο Γαβρίλε, είπε ο Κύριος.  
    • Στάθηκα απρόσεχτος κι αυτή μου η απροσεξία θα κάνει τους Έλληνες
      να κυριαρχήσουν σε όλο τον κόσμο.
    •  
    • Κάτι πρέπει να κάνω αλλά δεν μπορώ να ανακαλέσω τις αρετές που τους έδωσα.
    •  

  • Το βρήκα. Θα παραμείνουν και οι τρεις αρετές αλλά κάθε Έλληνας θα
    μπορεί να κάνει χρήση μόνο των δύο.
  •  

  • Κι έτσι κι έγινε

    • Αν ένας Έλληνας είναι τίμιος και δουλεύει στο δημόσιο δεν είναι έξυπνος,
    •  
    • αν είναι έξυπνος και δουλεύει στο δημόσιο δεν είναι τίμιος
    •  
    • κι αν είναι έξυπνος και τίμιος δεν δουλεύει στο δημόσιο.




39 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Βλέπω βαλίτσα, βλέπω Διαβατήριο, βλέπω άγριες ορχιδέες,
Δεν βλέπω πουθενά για που, πως, πότε και γιατί !!
Δεν πειράζει, όπου και αν πας να'σαι καλά και να μη μας ξεχνάς.
Καλό ταξίδι και καλή εβδομάδα.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλό ταξίδι και να περάσεις καλά.
κρατώ τις άγριες ορχιδέες!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ θα κάτσω να προσέχω τον κήπο σου!! Πολύ καλή η σκέψη του θεού!!
Καλημέρα καλή βδομάδα...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό ταξίδι, να περάσεις πολύ όμορφα!
Καλή βδομάδα, με χαμόγελο!

Lila Xagorari είπε...

Καλό ταξίδι, καλά να περάσεις και ...θα τις προσέχουμε εμείς τις ορχιδέες!!!!!!

Margo είπε...

Καλό ταξίδι θαλασσένια όπου κι αν βρεθείς.. να περάσεις όμορφα!
Θα αργήσεις να επιστρέψεις?

Καλή βδομάδα!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Εγώ, μαζί σου θέλω νά'ρθω...
Ομως...
Καλύτερα δυό, απο τρείς...:)
Nα περάσεις όμορφα καλό μου!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Για να βλέπω διαβατήριο μάλλον για εξωτερικό το βλέπω να πηγαίνεις!

Καλά να περάσεις και να μας γράψεις εντυπώσεις!

Οι ορχιδέες πρέπει να μυρίζουν και υπέροχα ε;

Χρόνια Πολλά!Σήμερα είναι η μέρα σας!

!!ΑΦ!!

Eva F. είπε...

Κρατώ τις άγριες ορχιδέες....
Δεν έρχομαι μαζί σου...
Καλή εβδομάδα Θαλασσένια μου!
Και καλό σου ταξίδι.Όπου και να πας να περάσεις όμορφα.

Ανώνυμος είπε...

Καλό ταξίδι και καλή αντάμωση.
Τελούμε..ανυπόμονοι,
Φιλιά,
D

kiki είπε...

Όμορφες! Καλά να περάσεις!

Άιναφετς είπε...

Καλός Θεός, κάτι δεν έκανε και τόσο καλά...η μισή Ελλάδα δουλεύει στο δημόσιο άρα...ειδού τα χάλια μας!
Καλό σου ταξείδι, τυχερούλα και παρακαλώ, η επιστροφή με φωτογραφίες!
Να περάσεις υπέροχα και πολλά ΑΦ!

eleni[a pink dreamer] είπε...

γεια σου ειμαι η ελενη! πολυ ομορφο το μπλογκ σου . χαρουμενο και νοσταλγικο! εγινα και αναγνωστρια σου!
πρνα κι εσυ απο το μπλογκ μου οποτε θες!

Thalassenia είπε...

Φίλοι μου καλοί,
που εσείς είστε εκεί και εγώ στην άλλη άκρη.
Αλλά εδώ είμαστε τόσο κοντά και τόσο μακριά συγχρόνως, μια αγκαλιά όπως λέει ο Ευρύνοος και όποιος καλός χωράει λέω κι εγώ.
Έλλειψη χρόνου και όχι διάθεσης όπως ξέρετε, με κάνει να γράφω σε όλους με μιας.

Είναι ταξίδι αναψυχής ΔΥΣΠΙΣΤΕ που γίνεται "συχνά πυκνά" μα πάντα είναι σαν πρώτη φορά.

ΦΟΥΛΗ και Λίλα, νεράκι στα λουλούδια μου σας παρακαλώ.

Γιαγιά Αντιγόνη Eva F, είναι γεμάτες εφέτος, κόψτε και βάλτε στο βάζο.

ΕΛΕΝΑ Margo kiki
Κορίτσια εδώ "όπως και να έχει" περνάω καλά και πάντα είναι για λίγο, όπως και τώρα. Λίγο για μένα, για άλλους πολύ.

βιολιστής στη στέγη
Εσύ κάνεις απίθανες περιγραφές, μόνη μου είμαι, έλα.

Ιωάννης Άιναφετς
Εξωτερικό για λίγο και αφήνω την κρίση σε σας.
Οι ορχιδέες δεν μυρίζουν, περισσότερα εδώ.
Όσον αφορά την ημέρα της γυναίκας, είναι παρανοημένο το θέμα από άνδρες και γυναίκες, ευχαριστώ πάντως.
Φωτογραφίες έρχονται αύριο μεθαύριο.

Ανώνυμος
Εσύ κυρία D μη μιλάς καθόλου, όλο χαρά είσαι.

eleni
Καλώς ήρθες και σ΄ευχαριστώ.
Θα τα πούμε αργότερα.



Ευχαριστώ τον καθένα χωριστά που είναι εδώ αλλά και για τις ευχές.
Ελάτε στο άλλο post να δούμε μαζί... ότι δω.


Να είστε όλοι καλά.
Φιλιά θαλασσένια από μακριά.

ξωτικό είπε...

Tι κι αν έχεις φύγει η ευχή μου θα σε βρεί!! καλά να περάσεις και να φέρεις ωραίες φωτό !!!!

nikiplos είπε...

πολύ όμορφες οι ορχιδέες... πραγματικά...
καλοτάξιδη όπου κι αν πηγαίνεις!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Η φύση μόνο ομορφιές μας προσφέρει, εμείς τι κάνουμε γι αυτην...
Καλά να περάσεις!

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιες

Unknown είπε...

Καλημέρα

Να είσαι καλά με τις ομορφιές σου

και να περνάς καλύτερα

Καλό πρωινό

A.G.Selena είπε...

Πανέμορφες οι ορχιδέες σου!!!Υπέροχο χρώμα!!!

Όσο για τον διάλογο προσωπικά γέλασα πολύ!Μεγάλη αλήθεια!!! :)

Φιλιά Θαλασσένια μου!

Thalassenia είπε...

Εδώ και πάλι από τις πέντε το πρωί στο πόδι και όταν οι άλλοι κοιμούνται τι να κάνεις τέτοια ώρα.
Έχω όμως την καλύτερη παρέα εδώ και να είστε καλά.

Ξωτικούλι, οι ευχές είναι τα μόνα που πάνε ανέξοδα, γρήγορα και παντού. Αν είναι και από καρδιάς να ξέρεις ότι πιάνουν.

nikiplos και μένα μου αρέσουν, γι αυτό δεν χάνω ευκαιρία να τις δω..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, εμείς παίρνουμε μόνο αντί να δώσουμε στη φύση που μας δίνει τόσα πολλά, κι αυτό θα το πληρώσουμε.

sailor, ταξιδευτή του αιγαίου με τις ομορφιές που μας χαρίζεις και συ από την αγαπημένη μου θάλασσα.

Selena ειδικά ο Γαβρίλος πολύ παρατηρητικός.



Σας ευχαριστώ πολύ για την συντροφιά και κάπου εδώ κοντά θα τριγυρνώ να τα λέμε.

Καλή και όμορφη μέρα να έχετε.
Φιλιά θαλασσένια από μακριά.

Aggelos Spyrou είπε...

Έχω τρεις γλάστρες με ορχιδέες δίπλα σε ένα παράθυρο.

Θαρρώ τους αρέσει η θέα.

Thalassenia είπε...

Aggelos Spyrou

Θαρρώ τους αρέσει το κλίμα του σπιτιού σου.

Αγαπούν την ευτυχία οι ορχιδέες ξέρεις.

Να είσαι καλά.

agapi είπε...

στα μέρη μου,αυτά τα λεμε μαχαιρίδες,γιατί αν πας να τα κόψεις με το χερι, μπορεί να κοπείς. είναι όμως τόσο όμορφα!!!απόλαυσέ τες!!
καλό απογευμα

AMANTA είπε...

Eγώ θα καθίσω να φροντίζω τις όμορφες ορχιδέες, να κάνουν γερές ρίζες για να φτιάξουμε σαλέπι.
Οσο για τα σχόλια περί δημοσίων υπαλλήλων, δεν συμμετέχω, δεν κάνω το χατήρι αυτών που θέλουν να μας κανουν όλους μεταξύ μας αντιπάλους.

Side21 είπε...

Σου εύχομαι να περάσεις ονειρεμένα στο ταξίδι σου ...
Τα ταξιδάκια μας ανανεώνουν και γεμίζουν τις μπαταρίες μας !!!
Όλοι έχουμε ανάγκη απο αλλαγή περιβάλλοντος μερικές φορές.
Εγώ πετώ τη σκούφια μου για ταξίδια αλλά ας όψονται οι υποχρεώσεις και τα απρόοπτα ...
Τα λουλούδια σου θα σε περιμένουν με αγωνία, έστω κι αν κι αυτά θά 'θελαν να ταξιδέψουν ...
έστω και στη διπλανή γλάστρα !!!
Φιλιά ...

Thalassenia είπε...

agapi

Δεν ήξερα αυτό το όνομα, αλλά έχεις δίκιο. Τα φύλλα τους κόβουν αν δεν προσέξεις. Τα άνθη τους όμως είναι απόλαυση.

Καλώς ήρθες κορίτσι μου.

Thalassenia είπε...

ΑΜΑΝΤΑ

Όσο μου αρέσουν τα άνθη τους τόσο δεν μου αρέσει το σαλέπι.

Το άλλο θέμα έχει μια δόση αλήθειας,
αλλά ας μην αντιπαρατεθούμε.
Ο στόχος είναι να δούμε αλήθειες, όχι διαπληκτισμούς.

Φιλιά θαλασσένια.

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Απολαυστικότατο, απ' την αρχή μέχρι το τέλος!

Καλώς σε βρήκα, και

Καλά ταξίδια πάσης φύσεως!

Άιναφετς είπε...

Χαίρομαι που από τα ξένα, "άφησες" μόνο τα λουλουδάκια και όχι εμάς, ελπίζω να περνάς καλά...σε περιμένουμε! ΑΦιλάκι...

Thalassenia είπε...

Side21

Τα ταξίδια μας κάνουν δεν τα κάνουμε, μας δίνουν, μας ανοίγουν.
Εμείς ας παίρνουμε ό,τι μπορούμε και ας καλύπτουμε αυτήν την ανάγκη όπως μπορούμε.

Καλημέρα πολύ πρωινή.

Thalassenia είπε...

Αϊάσανθος Ίων

Καλώς ήρθες και πάλι.

Σ΄ευχαριστώ.
Καλημέρα από μακριά.

Thalassenia είπε...

Άιναφετς καλή μου

Εννοείται ότι εσείς είστε μαζί μου, γι αυτό μου κρατάτε συντροφιά από τις πέντε το πρωί.
Είστε στην @υλή μου πάντα.

Και να σου πω τώρα πίνοντας καφέ με σας παρέα, ενώ όλοι κοιμούνται, αλήθεια είστε συντροφιά κάποιες στιγμές. Κάποιοι που γνωρίζω και όλοι οι @λλοι.
Λυπάμαι που δεν είμαι στα eσπίτια σας όσο θα ήθελα και χάνω τα κεράσματά σας. Άλλά χαίρομαι που είμαι εδώ.

Φιλιά θαλασσένια ακόμα από μακριά.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Θαλασσένια μου, σου στέλνω τις ευχές μου για να περνάς καλά, όπου και να σαι και μην ανησυχείς τις ορχιδέες εγώ και τόσοι άλλοι....
Τον μπαξέ σου ποιός τον φροντίζει; Να πάω να τον ποτίσω; :Ρ
Φιλάκια και καλά να περνάς :))

Thalassenia είπε...

ΕΥΗ

Το βλέπω καλή μου ότι με την παρουσία σας εδώ τις φροντίζετε και σ΄ευχαριστώ για την προθυμία σου.
Πήγαινε ρίξε μια ματιά, χαχα.

Εδώ περνάω πάντα καλά.
Φιλιά θαλασσένια από μακριά.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ωραίο χρώμα έχουν!δεν ήξερα οτι ήταν άγριες ορχιδέες
καλά να περνάς όπου κι αν βρίσκεσαι :)

πολλά φιλιά

Αννα είπε...

Να περασεις ομορφα οπου και αν πας...Μαζι με τον δικο μας κήπο που φυτεψαμε την Παρασκευη θα φροντιζουμε και το δικο σου!!!Καλη εβδομαδα

Άστρια είπε...

Άργησα νά'ρθω και σε βρίσκω να ταξιδεύεις:)
Μην ανησυχείς για τα όμορφα λουλούδια σου, αυτά που φυτρώνουν άγρια, έχουν άλλες αντοχές. Όμως και ο καιρός είχε περαστικές βροχούλες.
Να είσαι καλά όπου και νάσαι, να γυρίσεις με τις βαλίτσες σου γεμμάτες όμορφες αναμνήσεις και εμπνεύσεις!

fractal είπε...

Στηη Χίο το είδος αυτό της άγριας ορχιδέας είναι πολύ διαδεδομένο.
Τις λέμε σπαθιά ή πετεινους και πλημμυρίζουν τα σπαρμένα χωράφια .
οι χωρικοί τις ξεριζώνουν σαν ζηζάνια..
Καλό σου απόγευμα, θαλασσένια.

Thalassenia είπε...

Και λοιπόν;E allora?
Άννα
Άστρια
fractal

Κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Τώρα που είμαι στη βάση μου και έρχομαι στα ίσια μου από χρόνο και συνήθειες, γύρισα να σας πω ευχαριστώ.
Για την παρουσία σας εδώ, τις ευχές και τα καλά σας λόγια.

Φιλιά θαλασσένια.